Suojaa diabetekselta!
Harvardin yliopiston ravitsemuslääketieteen tutkimus
Tutkimukset ovat osoittaneet, että kalkin ja D-vitamiinin lisäsaanti vähentää riskiä sairastua diabetekseen.
Tutkimuksen julkaisee Journal of Nutrition. Vuonna 2007 Suomen Kansanterveyslaitos osoitti, että D-vitamiini ehkäisee diabetesta. Valitettavasti…
Lue lisää...
www.biovita.fi